miercuri, 2 octombrie 2013

Sorin Alexandrescu: Dosarul meu a fost fabricat pentru a acoperi fapte de corupţie din fotbal

Directorul general Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, susține că dosarul său a fost "fabricat pe declarații mincinoase'' pentru "a acoperi una dintre cele mai grave fapte de corupție din fotbalul românesc''
.


Sorin Alexandrescu: Dosarul meu a fost fabricat pentru a acoperi fapte de corupţie din fotbal
Sorin Alexandrescu: Dosarul meu a fost fabricat pentru a acoperi fapte de corupţie din fotbal
"Am aflat astăzi (n.r. marți), nu de la DNA cum ar fi fost normal, ci din presă, că am fost trimis în judecată pentru așa-zisul dosar de șantaj. Acest dosar a fost fabricat pe declarații mincinoase pentru a acoperi una dintre cele mai grave fapte de corupție din fotbalul românesc. Trimiterea în judecată s-a produs după ce DNA mi-a refuzat în mod vădit orice drept la apărare, acționând unilateral și discreționar cu scopul de a compromite cel mai important trust media din România. Alături de mine au fost trimiși în judecată fondatorul, acționarii și cele mai importante companii ale grupului: TV Antena Group, Antena 3 SA, Intact Publishing. Este evident că modul în care a fost instrumentat acest dosar nu trebuia să permită dreptul la apărare nici mie, nici celorlalte persoane puse sub acuzație'', subliniază Alexandrescu într-un comunicat remis marți AGERPRES.
El afirmă că DNA "a ignorat cu bună știință aspecte importante'' și arată că reținerea sa s-a făcut ''exclusiv pe baza declarațiilor lui Ioan Bendei, declarații infirmate în mod categoric de conținutul înregistrărilor făcute de procurori''.
Totodată, el acuză procurorii că au ''ignorat deliberat'' trei hotărâri judecătorești definitive. '

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariul adus. Sunt sigur ca acesta va fi apreciat la justa valoare de catre ceilalti cititori.