joi, 20 iunie 2013

Adjunctul Gărzii Financiare, audiat la DNA


Adjunctul Gărzii Financiare, Gabriel Cărbunaru, şi fostul şef al ANAF Şerban Pop au fost audiaţi la Direcţia Naţională Anticorupţie. Ei au fost chemaţi pentru a da explicaţii în dosarul de şantaj al managerului Antena Group, Sorin Alexandrescu
.

Adjunctul Gărzii Financiare, audiat la DNA în dosarul de şantaj al lui Sorin Alexandrescu
Adjunctul Gărzii Financiare, audiat la DNA în dosarul de şantaj al lui Sorin Alexandrescu
Anchetatorii vor să afle cum a ajuns în presă contractul semnat între RCS RDS şi firma lui Mitică Dragomir.
"Am fost întrebat despre modul în care mi-am desfăsurat activitatea vizavi de coordonarea unui anume act de control şi am dat explicaţii cu privire la acest lucru. Dacă dvs. faceţi vreo legătură cu acel mediatizat contract de asociere în participaţiune între două persoane juridice, am de făcut doar o singură precizare: sunt cu conştiinţa împăcată. Nu am dat eu vreun document nimănui din afara instituţiei. La acel contract au avut acces semnatarii lui, angajaţi din cele două companii. Cred că şi organe de control din alte instituţii, echipa de control coordonată de mine şi cu mine", spune Gabriel Cărbunaru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariul adus. Sunt sigur ca acesta va fi apreciat la justa valoare de catre ceilalti cititori.